1. premie kval. på Zicita i Norsk Derby
Tre vorstehhunder er videre til semifinalen i Norges mest prestisjetunge unghundløp.
Tre vorstehhunder er videre til semifinalen i Norges mest prestisjetunge unghundløp.
Godt gjort å få 2.AK og 1.AK på samme prøve.
Dette er Tinas og Rugdelias UAF Conventina andre CERT og første CACIB.
Søsknene Ludvik og Wilma av Brandsegg Søndre fikk 6 premier på samme helg.
Det har vært en fantastisk uke for vorstehhunder. Vi tok gull og sølv under NM Lag, mange har fått 1.AK og 1.UK og en hel haug med 2. og 3. premier.
Det gjekk veien for Tore Kallekleiv og Cornelia på Hovden.
For en dag! Gull og sølv! Tror det blir høy stemning i leiren i kveld. Gratulerer alle sammen!
På den internasjonale utstillinga i Askersund, Sverige, vart N SE UCH Skåtfjellets Azh Silva beste tispe og BIM.
Det vart full klaff for Kennel Rugdelia på Randsverk.
KV Ero fikk 1.AK i skogen i Budalen i Trøndelag.