AVLYST! Distriktsmesterskap Østfold 2020
Årets distriktsmesterskap står for dør!
Årets distriktsmesterskap står for dør!
Det nærmer seg slutten på året.
Her kommer litt info om Østfoldapporten 2020
For at vi skal kunne bruke klubbhuset til Østfold fuglehund klubb, har vi blitt spurt om å kan male ett strøk til på uthuset.
Her kommer referater fra årsmøtet 2019 og bilder av årets vandrepremie vinnere.
Tirsdag 10.desember nærmer seg. Vi håper å se dere der. Påmeldingen er utsatt til mandag 09.12.
Årsmøtet nærmer seg.
Da er distriktsmesterskapet over og i nordavind og litt snø fikk vi en kald men hyggelig dag på markene på Rød /Syverstad. Hele 20 hunder stilte til start på en vanskelig dag.
Under årsmøtet skal det delet ut premier for året som har gått.
Onsdag 10.desember, kl.19 avholdes årsmøte for NVK Østfold i lokalene til Østfold fuglehundklubb, Skjelinveien 38, Sellebakk.